Корпорація Tesco найбільший ритейл у Великобританії, представила нову лінійку пластирів в трьох відтінках шкіри, щоб краще уявити націю. Tesco створила пластирі у відповідь на твіт, який помітила колега. В твіті чоловік емоційно відреагував на пластир, який вперше в житті підійшов під відтінок шкіри. Твіт спровокував ряд коментарів користувачів, показавши важливість відтінку пластиру для меншин.
It's taken me 45 trips around the sun, but for the first time in my life I know what it feels like to have a "band-aid" in my own skin tone. You can barely even spot it in the first image . For real I'm holding back tears. pic.twitter.com/GZR7hRBkJf
- Dominique Apollon (@ApollonTweets) April 19, 2019
Ідея продукту була доведена до відома менеджменту компанії. Розробку нових пластирів підтримала внутрішня мережа співробітників BAME at Tesco. Її мета надавати позитивний вплив на колег і покупців, збільшуючи обізнаність про різноманітність культурі та інклюзії в Tesco.
Комментарии