Через кілька днів стартує другий світовий тур Макса Барських NEZEMNAYA202. На честь цієї події співак разом з дизайнером Лілією Літковською представили нову лінію одягу.
Авторами рекламної кампанії Max Barskih х Litkovskaya виступило об'єднання українських художників Міський сад. Фотохудожники змішали в кадрі біблійні мотиви і рейверську естетику. На одязі зустрічаються мотиви тернового вінця, вогню і ланцюгів, а пози моделей відсилають до ікон 13 століття. Головні герої фотосесії - самі Макс Барських та Ліля Літковська.
Це не перший модний експеремент Макса. Але цього разу асортимент офіційного Мерч музиканта став ширше. У новій колекції представлені універсальні базові речі sport casual для хлопців та дівчат: об'ємні худі, футболки, лонгсліви, спортивні костюми і боксерські шорти чорного кольору. Головні кольори - червоний, білий та чорний, знакові елементи - терновий вінець, язики полум'я і назва шостого повноформатного альбому «1990».
Цікавою деталлю став ексклюзивний рюкзак-трансформер, який також є віп-запрошенням на один з концертів в межах міжнародного туру Макса Барських.
Колекція надійде в продаж 27 лютого. Всі речі упаковані в пакети з біорозкладного пластика.
[hcgallery id = "565910"][/hcgallery]
Комментарии