10 лютого 2020 об 11:22

РЕТА завершують 30-річну антихутряну кампанію. Вони домоглися свого!

Організація PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) оголосила про завершення кампанії проти натурального хутра I'd Rather Go Naked Than Wear Fur ("Краще голим, ніж у хутрі"). РЕТА заявили, що вони домоглися того, чого хотіли. За 30 років кампанія досягла своїх цілей.

"Від хутра відмовилися чи не всі дизайнери, у Каліфорнії його заборонили, навіть королева Єлизавета більше не носить хутряних виробів. Універмаг Macy's закриває хутряні салони, а найбільший хутряний аукціон Північної Америки щойно оголосив про банкрутство", - повідомив віце-президент та творець кампанії Ден Метьюс.

Перша реклама була запущена у 1990-му році перед тижнем моди в Нью-Йорку: в ній знялися учасниці поп-групи The Go-Go без одягу. Щороку наступні 30 років кампанія з'являлася на білбордах Times Square під час тижнів моди. За цей час в ній взяли участь багато небайдужих моделей, акторів та медійних особистостей.

Але PETA не зникають з горизонту, вони продовжить боротьбу з хутром там, де його ще використовують (наприклад, у Східній Європі). Організація також приділить більше часу боротьбі з використанням натуральної вовни і шкіри.

Комментарии

Показати коментарі Приховати коментарі