Організація PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) оголосила про завершення кампанії проти натурального хутра I'd Rather Go Naked Than Wear Fur ("Краще голим, ніж у хутрі"). РЕТА заявили, що вони домоглися того, чого хотіли. За 30 років кампанія досягла своїх цілей.
"Від хутра відмовилися чи не всі дизайнери, у Каліфорнії його заборонили, навіть королева Єлизавета більше не носить хутряних виробів. Універмаг Macy's закриває хутряні салони, а найбільший хутряний аукціон Північної Америки щойно оголосив про банкрутство", - повідомив віце-президент та творець кампанії Ден Метьюс.
Перша реклама була запущена у 1990-му році перед тижнем моди в Нью-Йорку: в ній знялися учасниці поп-групи The Go-Go без одягу. Щороку наступні 30 років кампанія з'являлася на білбордах Times Square під час тижнів моди. За цей час в ній взяли участь багато небайдужих моделей, акторів та медійних особистостей.
Але PETA не зникають з горизонту, вони продовжить боротьбу з хутром там, де його ще використовують (наприклад, у Східній Європі). Організація також приділить більше часу боротьбі з використанням натуральної вовни і шкіри.
Комментарии