Маркетинг впливу зростає стрімкими темпами, а з ним і доходи інфлюенсерів. IZEA проаналізували виплати блогерам в Instagram, Facebook, Twitter та YouTube на своїй платформі з 2006 року, і дійшли цікавих висновків:
- Стрімко зростати суми виплат почали з 2013 року.
- Середня ціна за рекламне фото в Instagram збільшилася на 44% з 2018 року.
- Середня вартість поста в блозі виросла з $7,39 у 2006 до $1442,27 у 2019, тобто в 195 разів.
- З 2014 по 2019 ціна на розміщення збільшилася на всіх платформах: поста в Facebook - у 49,4 разів з $8 до $395; відео на YouTube - у 16 разів з $420 до $6700; поста у Twitter - в 14,6 разів з $29 до $422; фото в Instagram у 12,3 разів з $134 до $1643; поста у блозі - в 3,54 рази з $407 до $1442.
Комментарии