Американський бренд Timberland запустив рекламну кампанію «Природа чекає героїв» на підтримку екологічних ініціатив, які компанія вже практикує або планує ввести у найближчі роки. Серед них створення виробів тільки на підприємствах, які гарантують мінімізацію шкідливих викидів у навколишнє середовище; використання вторинних та ПЕТ-відходів (компанія вже додала понад 345 мільйонів пластикових пляшок в якості матеріалів для своїх речей); а також висадка 50 мільйонів дерев по всьому світу до 2025 року (з 2001-го марка вже посадила близько 10 мільйонів дерев у різних частинах планети).
На початку проекту ініціативи зосередяться у Гаїті, Китаї, Домініканській Республіці, США та Малі.
У кампанії знялися дванадцять екоактивістів у речах з нової осінньо-зимової колекції Timberland.
Комментарии