15 серпня 2019 о 06:13

У Британії вперше заборонили рекламу через гендерні стереотипи

У Великобританії вперше заборонили телевізійну рекламу за новим кодексом, що покликаний боротися з гендерними стереотипами.

Йдеться про два рекламних ролики американської компанії Mondelez та німецького автовиробника Volkswagen.

Перший - це реклама сиру «Філадельфія». Героями відео виступають двоє мужчін, які відволікаються на їжу, забувають про своїх дітей і залишають їх на конвеєрній стрічці.

На це відео в Управління зі стандартів реклами (ASA) поскаржилися 128 осіб. На їхню думку відео поширює старий гендерний стереотип, про те, що чоловіки не здатні піклуватися про дітей і настільки некомпетентні, що становлять для дітей небезпеку.

Друге відео - реклама Volkswagen - є нарізкою кадрів різних людей у різних обставинах: чоловік і жінка ночують в наметі, космонавти на борту космічного корабля, параспортсмен під час тренування та жінка, що сидить на лавці поруч із дитячою коляскою.

У глядачів, які звернулися зі скаргами до ASA, склалося враження, що відео так само поширює гендерні стереотипи: мовляв, чоловіки в ньому зображені активними, тоді як жінкам, навпаки, відведена пасивна роль.

Джерело: bbc.com

Комментарии

Показати коментарі Приховати коментарі